Stött i kanterna

Vaknar med en gråtig känsla i kroppen.. Känner mig alldeles mörbultad och inte alls som att jag har sovit hela natten.. Det är många små faktorer som spelar in men mest känns det som att det var evigheter sen jag träffade William! Den där villkorslösa kärleken är ovärderlig.. 
 



Jag är iaf glad över att jag får spendera dagen med tjejerna på jobbet..
Det lär säkerligen bjudas på en massa skratt och jag är övertygad om att dagen kommer att vändas till det bättre.. Jag ska börja med att klä mig varmt och gå ut och njuta av krispigheten, -15 grader igen och med soluppgången som sällskap ska jag gå in och öppna butiken!!! 
Hulda❤️
2016-01-23 @ 22:29:19

Du är GRYM! ❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

molnochglitter

En vardag med en Skrutt

RSS 2.0