Morgonfika och shopping

Känner mig helt vilse i dagarna den här veckan men det är kanske för att man går och väntar till helgen.. 
Började dagen med frukost med Jossan på Espresso House.. Älskar deras inredning! 
Man blir nästan sugen på att göra om helt här hemma och härma rakt av.. Haha, ja man är som aldrig nöjd.. 
Iof tycker jag det är roligt att blanda lite olika stilar så det blir lite mer personligt.. Lite av allt man gillar helt enkelt!

 
Var in på Åhlens också och de kör bokrea just nu.. Hittade en bok till mig själv som jag har velat ha ett tag 
Och sen två böcker till William.. Födelsedagspresent eler julklapp får det bli! 
Lite skönt att ha och lägga på hög.. 
Gruffalon har vi lånat på biblioteket senaste gången och en klar favorit här hemma.. Till och med att jag gillar den, kan läsa den varje kväll om det är så.. 
Roligt också att det finns en uppföljare till den!! 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

molnochglitter

En vardag med en Skrutt

RSS 2.0