Lego är livet

Denna lilla legokille alltså, han kan verkligen sitta länge länge och bygga om och om igen. 
Faktiskt så kan jag tycka att det är ganska skönt att sitta och bygga själv också. 
Man får en stund tillsammans och man får samtidigt vara lite påhittig och anvönda fantasi.. 
Idag har det byggts en robotgräsklippare i omgångar. LIte roligt att sitta och lyssna när han leker, vilken fantasi!!

 
 
 
Vi har haft en hemma-förmiddag och oj vad skönt.. William har kollat på film och byggt lego och jag har packat upp en kartong med pysselgrejer och stoppat in i skåpen.. 
Det blev lite ommöblering i förra veckan i och med att jag köpte en tvbänk så det stora skåpet ifrån vardagsrummet hamnade i sovrummet i stället och kunde sluka lite pysselgrejer som jag inte har vetat vart jag ska göra av.. 
 
Men med lite lunch och kaffe i magen packar vi ihop oss och åker ut till Tramsta över eftermiddagen.. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

molnochglitter

En vardag med en Skrutt

RSS 2.0