Inte helt 100

Blödningen har i eftermiddag har ökat rejält, känns som om jag inte gjort nåt annat än sprungit fram och tillbaka på toa. Ganska ineffektiv med andra ord. 
La mig vid 23 och tänkte att det avtar nog snart men vaknade i en pöl av blod 2 timmar senare. 
Efter råd av 1177 så fick det bli en tur till akuten. 
Hade pratat med mamma innan jag la mig så hon låg på standby i fall det skulle bli något så de kom snabbt till undsättning. 
Mamma kröp ner med William och pappa skjutsade in mig. 
Nu ligger jag här och ska försöka sova någon timme. De har stoppat blödningen, mest troligt är det ett blodkärl som har brustit, och nu ska vi se om det lugnar ner sig. 


Vad skulle man sånna här gånger göra om man inte hade det där nätverket som är guld att ha. 
Är otroligt glad att ha mamma och pappa som alltid ställer upp oavsett!! 

Nä någon timmes sömn kanske.... 
Mima
2015-12-17 @ 04:21:42

Älskade bästa storasyster! ❤️

Monstermoster
2015-12-17 @ 06:51:32

Å älskade Anna Mumsan <3 <3 <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

molnochglitter

En vardag med en Skrutt

RSS 2.0