Växer fram

Ett projekt som jag lite har samlat till i sommar är lite ramar till en fotovägg som sakta men säkert ska få växa fram.. Roligt att blanda olika färger och modeller!
Tar oändligt mycket kort om dagarna och tycker på ett sätt att det är tråkigt att de inte kommer till användning mer.. 
Började lite smått idag tills krokarna tog slut och ja jag tror ändå att det kommer att bli bra.. 
Lite mer ramar att utöka med, och kanske en annan och grej också.. Jag är nöjd hittills iaf och det verkar kunna bli bra i huvudet också!! 

 
 Kanske svårast att veta vad jag ska framkalla för kort!!
Mima
2015-09-01 @ 04:32:37

Vart är jag?! Jag bör vara din topp ett du vill ha på väggen!!

Svar: Haha jag ska ju framkalla kort 😉
Anna | molnochglitter




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

molnochglitter

En vardag med en Skrutt

RSS 2.0