Biopremiär

I eftermiddag blev det premiär för oss att gå på bio. Med tanke på att han helt klart kan titta av en film hemma i soffan så kunde det vars roligt att variera sig lite. Så vi slog slag i saken och bokade in oss på eftermiddags föreställningen av Bamse och tjuvstaden. 
Filmen var helt okej och det gick riktigt bra med William. Lite rastlös mot slutet då jag tror att sockerchocken satte in och William mest sa Hem!! 
Men spännande var det både själva besöket och filmen och nu håller vi tummarna för att det dyker upp någon fler barnfilm som är lite kortare. 


Våran stora lilla kille. Mitt hjärta svämmar över sånna här gånger 



♥ Tirja ♥
2014-02-23 @ 22:17:18
URL: http://tirja.blogg.se/

Så mysigt!
Vi har inte vågat oss iväg med Isak än, båda mina barn är lite rastlösa av sig (kanske man inte kan tro när man ser bilderna jag lägger upp men det är ju bara då dom är stilla ;) haha) så det är inte still ens ett avsnitt av något barnprogram, än mindre en film här hemma.
Fast jag längtar tills vi kan åka iväg med dom på bio, det blir ju lite extra mysigt!
Kram <3

Monstermoster
2014-02-24 @ 14:30:56

Ja tiden går så fort så snart går William på bio själv <3 <3 <3

Mima
2014-02-24 @ 18:21:04

Åh vad jag saknar er! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

molnochglitter

En vardag med en Skrutt

RSS 2.0