-2,5 kg på en vecka

Morgonen blev så mycket bättre efter en varm dusch och sen vägning..
Var lite nervös för resultatet för jag kände att hade det inte hänt nåt hade jag blivit så så besviken..
Men vilken överraskning, -2,5 kg på en vecka!! Whooo whoo
Nu är helt klart det dåliga morgonhumöret borta!!
Det är så mycket bättre än vad jag hade kunnat vänta mig och det känns skönt..
Jag höll mig från att fika hela veckan och verkligen tänkt på vad jag ätit..
Nu är det bara att ta en ny vecka och hoppas på att det fortsätter så här.. Ikväll unnar jag mig lite tacos iaf!
 
 
En supertrött liten kille somnade i vagnen innan vi ens kommit utanför dörren..
Skönt att vila lite innan dagis väntar och storsjung med alla barnen
Monstermoster
2013-02-08 @ 10:26:43

Ge mig tips på hur du äter, för det behövs några kilon mindre här också :-)

Svar: Täntke att jag lägger in ett inlägg om det under veckan =)
Anna | molnochglitter

Sara Björk
2013-02-08 @ 15:16:53
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Grymt jobbat! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

molnochglitter

En vardag med en Skrutt

RSS 2.0