Mitt 2011 ♥

Januari
Fortsatte med viktväktarna och började träna med Jenny i gympahallen!
En månad kvar för min fina vän Linda innan våran bästa kompis Elias tittade ut



Februari
Elias föddes, weekend i Sundsvall med finaste Glitter tjejerna, Roger fyllde år och vi firade Alla hjärtans dag



Mars
Köpte mitt första gravtest någonsin, och det visade positivt.. Hur häftigt som helst, senare under året skulle jag och Roger bli föräldrar! ♥ En planerad graviditet fast ändå inte!



April
Blir stolt Iphoneägare, och ångrar mig inte för en minut
Börjar som vikarierande butikschef på Glitter, börjar med utbildning för nytt schemasystem i Sthlm..
Mår illa en hel del och kommer in i en period av ernorm trötthet!
Byter blogg från Annishanule till denna, kände att en ny start var på sin plats med tanke på vad som vänta
Roger börjar bygga om en liten båt



Maj
Våren är i full blom, jobbar på och mår illa mest hela tiden.. Och hur mycket kan man sova?
Klipper av mig håret, och gud så skönt det är med lite kortare frisyr
Hänger på bio, bebismyser och njuter av att sommaren börjar



Juni
Firar studenten med PiaPlutt, sjösätter båten, spelar bilbingo för fulla muggar dock utan vinst
Och det absolut häftigaste, vi får se Skrutten för första gången!



Juli
Efterlängtad semester efter en lååång vår med massor av jobb.
Har 3 veckor, varav en själv, tar bara dagarna som de kommer, inga måsten utan bara S E M E S T E R !
Beställer vagnen, en Emmaljunga citycross, städar och rensar i förrådet och njuter av den härliga värmen. Är en vända till Sundsvall och inhandlar skötbord och skötbord



Augusti
Tillbaka på jobbet för att göra ett sista ryck innan föräldraledigheten!
Besiktar bilen för första gången, och jag klarar det utan anmärkningar
Magen hänger med mig varje dag, och det är det bästa som finns!
Inventering på jobbet med allt vad det har att bjuda på!



September
Jag och Roger drar till Sundsvall på en weekend för att vila upp oss och ta hand om varandra innan Skrutten dyker upp.. Handlar början till Lillherrns garderob så att vi är redo för hans ankomst
Myser med minikusinen, fikar en massa med Linda och Elias, har en av de bästa höstar på länge med världens finaste mage!



Oktober
Jobbar mina sista veckor på jobbet, och gud så skönt det var att komma hem och vila upp sig
Busar mer med minikusinen, fika i massor med de finaste och bara njuter av tiden som är



November
Nu är den här, månaden som vi har väntat på hela året!
Går hemma och väntar men är helsäker på att jag kommer att gå tiden ut. Det blir en massa mys hemma hos bästa mamma och vi ser till att ha allt klart här hemma tills Skrutten kommer
Våran lilla Skrutt tittar ut 1 dag före BF, den 14/11 och vilken upplevelse! Visst var det jobbigt med smärtan, men oj vad fort det gick!!

En av de sista magbilderna innan världens finaste kom till oss



Våran fina fina kille föds den 14/11 19:59 på Östersunds sjukhus. Här har ni de stoltaste föräldrarna till den bästa!



December
Försöker få en vardag med våran lilla kille. Tappar bort det mest av sitt "vanliga" liv men känner att nu har man ett nytt liv att ta hand om!
Trälar på med amnigen som aldrig riktigt kommer igång och bestämmer oss för att bara köra på ersättning och får en mer nöjd mamma och bebis!
Bestämmer oss för att det är en liten William Wiegandt som har kommit till oss..
Avslutar året med att fylla 25 år och firar nyåret med min nya lilla familj som är den bästa jag vet!!!



Med detta vill jag önska Er ett gott nytt år!
Jag ser framemot 2012 som helt klart kommer att bli en utmaning. Men jag ser på 2011 med lycka i hjärtat för att ♥
Mina förhoppningar med det nya året är att vi får till en riktig vardag och att vi alla får må bra!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

molnochglitter

En vardag med en Skrutt

RSS 2.0