Lillhjärtat

Årets sista jobbdag är gjord!!! Det blev mer folk i farten än vad jag hade trott och det känns som att jag inte hann nånting. Jaja det ska vara så ibland också!! 


Fort ut till Brunflo för att hämta Lillherrn! Vi har hunnit med en hel del ikväll men avslutade dock med en massa tårar då snuttefilten blev kvar hos pappan. Hela världen rasade samman och en helt förkrossad kille somnade i min säng. 
Känns skönt att få sova nära och mamma hjärtat gör ont. Blir sjukt blödig och det är nästan så att jag skulle kunna slänga mig i bilen. 

Förberedelserna är gjord tills i morgon och nu laddar vi för kalas och nyårsfest helt enkelt!! En dag med favoriter!! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

molnochglitter

En vardag med en Skrutt

RSS 2.0