Födelsedagsönskan

Har länge velat ha en kaffe-kapsel maskin men det har inte blivit av att vi har köpt någon när Roger egentligen vill ha en som maler böner själv.
Det känns för omständigt för min smak och den här kommer bli kanon!

Tack bästa mamma, pappa, syster och bror. Jag ser fram emot en god kopp kaffe i morgon. Det kan framförallt behövas om det blir en sen kväll

Anonym
2012-12-31 @ 22:48:33

Älskar dej <3

Anonym
2013-01-01 @ 02:48:11

Grattis Finaste Du <3

Sara Björk
2013-01-01 @ 08:03:09
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Härligt. Jag vann en T55 förut så jag väntar hem den snart =) Lär lära mig dricka kaffe med andra ord =)

Svar: Men åh vadå tur? Grattis! Jag tror den kommer väl till användning!!
Anna | molnochglitter




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

molnochglitter

En vardag med en Skrutt

RSS 2.0