Seghög

Det har verkligen varit en skruttdag på alla sätt och vis. Jag är glad att Helena kom hit över dagen så man fick anstränga sig lite och hålla sig på benen..
Jag känner mig så otroligt hängig och jag vet inte om det är för att man är ledig och har tiden att känna efter mer eller vad det är.. Tror att det hela beror på att jag fortfarande blöder, vilket är för tredje veckan i rad.
Ska gå på apoteket och köpa lite järntabletter i morgon, tänker att det inte ska skada även om barnmorskan inte trodde det var någon att oroa sig för.. 



 
Det blev en tidig middag och sen dess fram till läggning har jag legat och slumrat på soffan..
Nu är klockan 21 och jag gör nog kväll snart.. Känslan är nästan samma lika med att vara bakis.. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

molnochglitter

En vardag med en Skrutt

RSS 2.0