Årets upplaga av julbord

Årets julbord är avklarat och man är mtätare än någonsin! 
Har du någon favorit på julbordet? Jag gillar nog det mesta ändå, har på slutet fattat tycke för Janssons men väljer gärna bort prinskorven och köttbullarna... Julskinka skulle jag kunna äta allra mest utav.. 
 
Lite paketöppning för barnen innan vi åkte hem var uppskattat av barnen..
William fick Play-Doh och Lusen-spelet och både grejerna skulle gärna ha invigits redan ikväll.. 
 
 
En trött liten tomtenisse somnade i bilen på väg hem och sover nu gott i sängen..
Jag njuter i soffan med lite julmusik och känner att paltkoman fortfaraden håller i sig.. 
I morgon väntar jobb igen och det är kanske dags att göra sig redo för sängen jag också så man orkar med alla julshoppare!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

molnochglitter

En vardag med en Skrutt

RSS 2.0