Spök

Buuhuuu.. Har ni träffat på några spöken eller monster idag då? 
Jag fick besök av två skellett på jobbet iaf och sen träffade jag ett litet monster efterår.. 
Själv har jag haft lite spindlar som har krypit runt på mig, men annars har det varit väldigt lugnt.. 
 


Skyndade mig ut till Brunflo efter jobbet och spökfesten.. 
Vännerna på Myrvägen fick ställa in då magsjukan kom på besök hemma hos dem.. 
Men vi som ändå blev med hade en trevlig kväll... Grabbarna var mer speedade än vanligt och en del tjat blev det dock.. Ibland undrar man vad som flyger i dem.. 
Mätta efter en massa tacos och en gudomligt god chokladtårta så kändes soffan skön att sjunka ner i.. 
Konstigt nog så går det alltit ner lite godis också fast att man är hur mätt som helst.. 
 
Avrundar kvällen med lite musik och bloggar i sängen innan läggdags.. 
Den där ensamheten är slående och jag hatar det.. 
Tack för idag alla spöken och monster, ses i morgon igen för en ny dag att spöka på 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

molnochglitter

En vardag med en Skrutt

RSS 2.0