Vackra vinter

En ledig måndag för min del och idag väntar ett besök på sjukhuset.. 
Gjorde i höstas ett cellprov som visade en cellförändring så idag ska det tas bort.. 
Än så länge är inte jag inte nervös men det blir kanske om någon timme när det väl är dags.. 
Men det är bra att det hittats och att det faktiskt görs något åt det så pass fort.. 
 


En fin vinterdag bjuds det på här i Östersund. Har varit ute på lite äventyr ut till flygplatsen en vända nu på morgonen och annars är det skönt att bara mysa på inne med en kopp kaffe.. 
Tänkte att jag tar en promenad in till sjukhuset och slår till flugor i en smäll helt enkelt.. 
Känns som att det var evigheter sen jag faktiskt var ute och gick!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

molnochglitter

En vardag med en Skrutt

RSS 2.0