Sälj sälj sälj

Året börjar gå mitt sitt slut och hela december har vi haft säljtävlingar på jobbet. En julkalender har tävlingen baserats på och gnistan har varit på topp. 
9 vinster av 15 jobbade dagar känns ändå som bra odds. 
Älskar när man får maxa säljet på ett roligt sätt. 


Att sedan få två nomineringar till årets säljare av två kunder värmde i hjärtat. 
Att veta att två kunder frågat efter mig specifikt gör det ännu bättre. 


Anonym
2015-12-24 @ 18:42:11

Man ser ju tydligt att nomeneringen är skrivet av en å samma person 😂 haha !

Svar: Haha vad roligt att du tog dig tid att både läsa och skiva till mig på julafton. :) jag har tagit bort namnen på dem som har nominerat och där står det två olika namn, varav den ena vet jag har svårt att skriva.
Hoppas du har en god jul! För det har jag ❤️
Anna | molnochglitter




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

molnochglitter

En vardag med en Skrutt

RSS 2.0