Glöggkväll

Jo visst blev det lite fart alltid och jag tror jag stod i kassan från öppning till stägning i princip.. 
Riktigt roligt och man står ju som skyddad bakom kassan, man behöver inte direkt trängas med alla som är ute.. 
 
Hämtade upp William hos pappa och passade på att få lite middag också.. 
Då både jag och mamma har jobbat så fick William en dag med moffa, uppskattat från båda håll tror jag.. 
De hade skjutsat in mamma på jobbet och sen käkat korv på Ica Maxi innan de hade åkte hem och ätit lördagsgodis. 
På vägen hem ifrån pappa svängde vi förbi hos Lena där vi hade lite glöggkväll med några kollegor.. 
William var så himla duktig, lekte med bilar och byggde Duplo, och då gör det verkligen ingenting att det blev en sen kväll!!
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

molnochglitter

En vardag med en Skrutt

RSS 2.0