Friyay!!!!

Direkt efter jobbet tog jag bilen till Burnflo där jag blev bjuden på middag av Helena. 
Att få kvalitetstid med henne och barnen behövdes!! Skönt att få rå om någonannans barn när man själv längtar efter sin lilla kille. 
När barnen somnat dukade vi fram lite ost och kex och godis. 

Så skönt att bara kunna sitta i soffan, dökolla på tv och telefon och bara prata om allt möjligt. Man behöver inte göra sig till! 


Visst är det skönt att vara iväg på kvällarna, men oj vad man uppskattar att komma hem. 
En snabb dusch och sen krypa ner under täcket känns som himlen just nu. Tar inte många minuter innan jag sover. 
Laddar inför lite julhandel i morgon, ja jag jobbar men visst börjar det kännas av att julen snart närmar sig. 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

molnochglitter

En vardag med en Skrutt

RSS 2.0