Dags för nya rutiner

Läggningarna här hemma är ohållbara som det är just nu!! 
Vi har senaste veckan suttit inne på Williams rum till närmare 20:30 och han har mest fjantat på!! 
Så idag sa jag till på dagis om att han bara får sova till klockan 13 och visst har eftermiddagen varit grinig då han självklart varit trött. 
Så ikväll när han blev så ledsen när jag tänkte ta en promenad precis när han skulle somna tänkte jag äh jag lägger han och går sen ut.  
Jaha här sitter jag och klockan är efter 20.... 
En dusch på det här och sängen sen då kanske. Ja jag har bara mig själv att skylla


Ibland börjar man undra vad som rör sig inne i det där lilla huvudet.... Älskade Skrutt ❤️
Lionels mamma
2014-03-31 @ 21:09:58

Det är likadant här. Kan sitta i evigheter bredvid honom i sängen. Jag tänkte gå ut och gå men när klockan var kvart i åtta la jag ner planerna. Hur länge sover William på dagarna på fsk?

Kram Emma

Svar: Vi har alltid låtit William sitta i sängen och leka med bilar för att varva ner och kanske stör det? Fast det har ju funkat innan!!
William har sovit kanske 1-1,5 timme (om inte 2 timmar) beroende på om han har blivit väckt av ett annat barn eller inte. Hur sover Lionel?

Kul att höra från dig :)
Kram Anna
Anna | molnochglitter




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

molnochglitter

En vardag med en Skrutt

RSS 2.0