För eller senare exploderar jag

Ikväll blev det film för min del, la serierna på hyllan ett tag! 
Ville se den här på bio men hann inte alls och blev så glad att den fanns på swefilmer.
En otroligt vacker och tänkvärd film om cancer. Jag älskar grinfilmer, de gör så att man får ladda ur lite utan att man själv drabbas på det personliga planet.
Även om det inte kom syndafloder med tårar ikväll så får denna film mig att tänka efter. Jag får nästan ångest att tänka att allt kan ta slut när som helst. Jag har så mycket kvar att ge och är inte redo att lämna eller bli lämnad. Ikväll lägger jag mig med en klump i magen men samtidigt med en otrolig tacksamhet..

Bild: imdb.com
Emma
2014-08-31 @ 23:13:28

Vi har suttit i varsin stad och snyftat till den ikväll. :) Fin film.

Svar: Bra tajmat :) helt klart värd att se igen!
Anna | molnochglitter




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

molnochglitter

En vardag med en Skrutt

RSS 2.0