Ingen ovanlig söndag

En solig söndag bjuds vi på här och förmiddagen har gått i ett.
William sover ute och jag känner att det är läge att hitta gör nåt och inte fastna i soffan. Så varför inte ta till vara på vädret och gå ut lite. 
Har fortfarande inte gjort nåt åt ljugen jag har köpt. Slarvigt!!



Bästa, och ända frukostsällskapet i morse. William vill oftare sitta på vanlig stol när vi äter men känner att han skulle behöva komma upp en bit. Vad ska man titta på för lösning? Kanske en högre pinnstol från Ikea kanske. Är ingen tripptrapp person tyvärr.  
Ingegerd
2013-09-29 @ 20:03:59
URL: http://vildaochtama.wordpress.com/

Jag har en högre barnstol du kan komma och hämta. Den är mellanblå, en slags barnpinnstol med höga ben! Jag är bara glad att bli av med den!

Svar: Men super!!! Vad vill du ha för den? Är du hemma i morgon vid 12tiden så kan jag svängs förbi innan jobbet?
Anna | molnochglitter

Ingegerd
2013-09-29 @ 20:26:51
URL: http://vildaochtama.wordpress.com/

Jag har skrivit mail till dig och bifogat foto! Jo, jag är hemma hela dagen i morgon med sjukt barnbarn! Kom när du kan!
Du kan ju måla om den om du vill, men den är rätt så bevarad för att ha passerat 7 barnbarn!
Kram!

Ann-Britt
2013-09-29 @ 22:27:17

Men mysmorron,men tror Lilleman behöver en "Grundare tallrik"...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

molnochglitter

En vardag med en Skrutt

RSS 2.0