Skäms!!!

Jag var himla snabb faktiskt att städa undan julen. Men självklart glömde jag en tomte nere på toaletten och sen lämnde jag med flit stjärnan på Williams rum.
Köpten den för 49:- på Rusta, själva foten är det inget fel på men stjärnan var kanske lite för budget. Min tanke var att stjärnan skulle funka bra julen som var och sen att jag kunde använda foten resten av året då det saknades en fönsterlampa i Ws rum..
Men vad skulle jag ha för lampskärm? Tanken var att jag ska klä om en lampskärm jag redan har i ett tyg som passar in i rummet. Men jag har inte tagit mig iväg och tittat på något tyg och lite för lat har jag varit för att ta mig ut i förrådet där det är alldeles för mycket grejer!
 
Ikväll har jag ändå varit ut och hämtat in en flyttkartong till Ws utväxta kläder så då letade jag fram en vit lampskräm så nu är det äntligen bytt..
 

Det värsta är att Helena frågade mig om det skulle se dumt ut att ha julstjärnan framme året om och jag sa att ja det kommer folk störa sig på att man inte har plockat bort stjärnan..
Och än dock sitter jag här 1 månad efter att jag har städat undan julen och har stjärnan kvar.. SKÄMS!!!
Julen ska vara borta för länge sedan!!
♥ Tirja ♥
2013-01-31 @ 20:51:38
URL: http://tirja.blogg.se/

haha ja du här har vi inte ställt bort alla tomtar eller bytt bort julgardinerna, men det är för att vi ska köpa nya och jag har inte hittat några jag fastnat för! Men nog skäms man när man kollar haha!

Monstermoster
2013-01-31 @ 21:02:37

Jag skäms inte fast jag har julgranen kvar än, det är så mysigt :-)

Svar: Njä det är lite för länge va ;)
Anna | molnochglitter

Helena
2013-01-31 @ 22:05:51

Haha, fy skäms, minst sagt! Du är ju tokig du mor-Anna! ❤




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

molnochglitter

En vardag med en Skrutt

RSS 2.0