Sista fikat på ett tag

Kvällsfika på topp i soffan.
Ja i morgon drar allvaret igår, hej då alla extra kilon! Jag är taggad och det kommer att gå. Nu är det slut med go'fika och att gå och leta i skafferiet i tid och otid! Kontrollerade måltider och en bra grund kommer göra att jag kommer klara detta!

Någon som sett Försvarmaktens reklam på tv med tjejen som tar kort på frukostbordet?! Ja Roger tycker det är jag och det är kanske läge att söka in?!

Nä en scones till kanske ;)

Monstermoster
2013-01-31 @ 21:00:49

Jag skulle behöva göra likadant, kanske du kan peppa mig också :-D

Sara Björk
2013-02-02 @ 14:53:24
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Haha, jag brukar skratta när jag ser den reklamen, jag ser mig själv =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

molnochglitter

En vardag med en Skrutt

RSS 2.0