Avslutar 2 år

Årets sista dag är här även om det inte känns så. 
Vi började dagen med mys i sängen och  frukost i soffan. Lite lyx får det vara när man fyller år. 
Idag kan jag lägga till ytterligare ett år till mitt liv och nu drar mitt 27 år igång. Med andra ord avslutar jag 2 år idag, mitt 26 år ovh år 2013.


Att spendera förmiddagen med är en favorit är den bästa starten på dagen och vid 1tiden ramlar det förhoppningsvis in lite fikasugna personer. 
Ingegerd
2013-12-31 @ 11:46:55
URL: http://vildaochtama.wordpress.com/

Massor med grattis på födelsedagen!
Önskar er allt gott inför nästa år och framtiden!
Kram!

Monstermoster
2013-12-31 @ 19:21:34

Tusen tack för jättgott fika och jättetrevliga människor
<3 <3 <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

molnochglitter

En vardag med en Skrutt

RSS 2.0