Tokerier

Fredagen är till ända och vi sitter på bussen hem igen. Så smidigt att faktiskt inte behöva vara så styrd av klockan utan bara att packa ner i vagnen. Visst skulle William kunna somna i resesängen men i och med att man lyfter upp han så vaknar han och sen ska han då sitta i bilen hem. Lite skumt kanske att åka buss med barnvagn vid 21:30!!

En bra dag med en massa tokigheter rakt igen får mig att somna glad och nöjd. En till ledig dag imorgon väntar!

Lilla mamma <3
2013-08-30 @ 21:44:50

Tack för en fin dag knasgök..Jag Älskar Dej av hela mitt hjärta..och även Mitt lilla hjärta <3 <3

♥ Tirja ♥
2013-08-30 @ 22:52:54
URL: http://tirja.blogg.se/

Åh fina du och Sivan ♥
Jag har också åkt med barnvagn så där sent och folk kollar alltid konstigt på en!

Svar: Ja men vad gör man då? Fan tänker inte sitta hemma bara för att man är utan bil!
Anna | molnochglitter

Monstermoster
2013-08-31 @ 11:12:34

Vilka snyggingar det finns i familjen ;-) <3

♥ Tirja ♥
2013-09-02 @ 11:37:11
URL: http://tirja.blogg.se/

Ja precis! Fattar inte varför folk ska kolla på en ens, det är ju inte deras barn! Alla har inte bil, alla har inte råd med två bilar tex och man kan ju inte ska åka hem kl 4-5 bara för att det ska vara okej för dom :P Sover barnen ändå borde det inte spela dom någon roll kan man tycka!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

molnochglitter

En vardag med en Skrutt

RSS 2.0