Kaffepaus

Jag dricker en kaffe på jobbet och vilar fötterna. När jobbade jag sist? Eller rättare sagt gjorde någon nytta.
Jag är totalt trött och slut i både kropp och huvude.
Jag längtar hem till grabbarna och soffan. Ja för där blir jag ikväll.
Kanske skulle köpt med en flaska vin hem och dukat upp lite ost och kex?
En idé som tåls tänkas på, förrän är det 1 timmes jobb kvar.

Glad Valborg på er alla!! I morgon kommer värmen och solen va?

Ann-Britt
2013-04-30 @ 16:10:42

Hejsan Anna,de va folkigt hos dig i dag..hade vägarna förbi så jag tänkte hejja lite men det blir en annan gång.. Hoppas ni får en trevlig Valborg..

Svar: Åh det var synd, hade varit trevligt om du kommit in.. En annan gång helt enkelt.. Trevlig Valborg på er!
Anna | molnochglitter




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

molnochglitter

En vardag med en Skrutt

RSS 2.0