Lunchtime och mer än så blir det inte

Nu har vi lunchat tillsammans, ärtsoppa med en klick senap! Hur gått som helst och en alldeles lagom lunch..
W har lekt lite på filten på golvet men har nu somnat i babysittern medan jag njuter av en kopp kaffe

Blir så varm i hjärtat när jag tänker på att jag får möjligheten till att vara hemma med världens bästa kille varje dag! Okej det är lite tårar med det gör absolut ingenting, att få se han le upp när man säger god morgon och när man sjunger för han överväger allt annat!!
Våran fina fina kille!!


Idag önskar vi grattis till världens bästa Tant Emma ♥
Sara
2012-01-31 @ 17:03:48
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Ja visst är det mysigt. Jag ska dock arbeta lite extra på vissa helger någon gång ibland framöver, för att dryga ut föräldraledighetsdagarna =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

molnochglitter

En vardag med en Skrutt

RSS 2.0