Idag ska vi simma

Jag sitter och laddar i soffan och William har en lite förmiddags lur
Badkläderna är packade och nu är vi redo.. Idag är dagen vi har längtat efter, eller jag iaf vi mammor om inte annat! Vi ska premiär bada på babysimmet. Ja bada hemma har vi gjort men inte plaskat rejällt i bassäng..

Vet inte vad det är med William men han ändrar mattiderna efter vad vi ska göra av sig själv
Idag har vi prickat in så han ska äta 11 innan vi börjar simma! Duktig kille det där
Eller så har det med att göra att jag var upp och laddade med nappen vid 1 i natt och då somnade han om 2 timmar och så huxflux var tiden omställd..
Vi har egentligen inga fasta mattider utan vi vet bara att det går 4 timmar mellan gångerna!

Nej läsa lite bloggar och sedan dra på sig badbyxorna, jag laddar med mina badkläder på redan här hemma..
Allt för att det ska gå så smidigt som möjligt när vi väl är på plats..
Sara
2012-02-29 @ 11:14:46
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Gick en sväng med vagnen, hjälpte några minuter, sen var det full fart igen :/ Länge sen hon var så här. Hoppas det inte är nå ihållande. Kraam

Tirja
2012-02-29 @ 16:06:07
URL: http://tirja.blogg.se/

Sv: Nej det va väl lite så för oss också, sen använde vi inte Libero på grabben när han va mindre för dom läckte bara på han :S

Nej jag tror jag får tillverka en egen ;)



Tur ni har :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

molnochglitter

En vardag med en Skrutt

RSS 2.0