Utveckling

 
Jag överraskas hela tiden över denna utveckling.. Hur mycket som helst har hänt under detta år..
Så häftigt att faktiskt få vara med och följa denna lilla kille!
 
William förstår mer än vad man tror.. I morse skulle Roger åka och kasta sopor och William ville såklart följa med.. Så när Roger gått ut kom William med sina skor och hämtade sen sin overall..
När jag sa nej kom han med min sko och ett skohorn.. Ja vad fasen vi kan väl följa med då..
Väl hemma igen pratar vi om att snart ska William sova, då letar han fram en napp under trappen och går till vagnen.. Inget konstigt med det!!
 
Det här är absolut det häftigaste jag varit med om! Jag längtar bara för nästa och nästa dag för att se vilka påhitt han kommer på! Snart börjar dagis och då kommer utvecklingen skena iväg..
Saknar jag inte den lilla bebisen? Nej faktiskt inte! Varje ny dag är så ofantlig rolig!
Sara Björk
2012-12-31 @ 11:36:11
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Så himla härligt att se hur dem förstår oss mer och mer =) Åh! =)

Anonym
2012-12-31 @ 14:47:22

Ja Anna ni har väldens finaste kille!! Jag saknar honom redan men är nöjd att ha fått gosa med honom i två dagar i rad..Mommas ögonsten <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

molnochglitter

En vardag med en Skrutt

RSS 2.0