Monday morning

Är uppe och springer, laddat tvättmaskinerna med lite tvätt.
Tänkte tvätta upp sängkläderna också men det får nog faktiskt vänta som det känns just nu
Ska snart få besök av några datakillar (?) som ska komma hit och göra något i vårat telejacka
Föreningen har valt att installera fiber i vårat kvarter. Pratade med dem förra veckan och ville gärna att de skulle börja här hos oss så slipper jag ha den pressen på mig dessa dagar..
De kunde nämligen dyka upp måndag-onsdag mellan 8 och 20.. Mycket bra tid!!



Sista magbilden med bebis i? Bara 1 dag kvar innan beräknad förlossning!!
Lindas wall
2011-11-14 @ 08:27:45
URL: http://lindaswall.blogg.se/

Haha, just idag också? =)

selma
2011-11-14 @ 10:03:41

Kommer imorgon, du ska se =))

Kram

Elle
2011-11-14 @ 11:46:42
URL: http://ellec.blogg.se/

Klart den kommer funka. Jag var jättenöjd med min city cross :) Så ingen bebis för dej heller i natt. Va faaan att det ska ta sån tid. Dittern kom på bf så jag går väl över den här gången då :-o



Vad står på dagordningen då?

elfina
2011-11-14 @ 22:09:30
URL: http://elfinas.blogg.se/

jaaa, nu kommer bebben när som. HÅLL I HATTEN för snart smäller det. Hos mig hittar du mitt uppdrag "blogga som en fjortis" för en dag. Gjort videoinlägg mm. underhållande..?

Ingegerd
2011-11-15 @ 09:43:43

Ett stort grattis och kram från oss och hälsa gubben.

Hide
2011-11-15 @ 12:52:15

Telegubbarna ska dra lite tpkabel (vanlig cat-6) från centralen i huset till erat jack så ni kan njuta av farten ifrån fibern som Tele2 så snällt skänkt till föreninge motför att få vara ensamma på marknaden som leverantör de första 8 åren.



Grattis till bäbis föresten!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

molnochglitter

En vardag med en Skrutt

RSS 2.0