Tisdag och snart ledig

Jag gillar mina "lördagsveckor", alltså de veckor jag jobbar lördagar så är jag ledig på onsdagen
Det är ganska skönt att jobba 2 dagar och sen ledig och sen jobba 3, det är ett perfekt schema..
I morgon vankas det studentfirande för våran del, så jag ska springa på lunchen som en tok och fixa det allra sista.. Tänk att man alltid ska vara ute i så god tid =D

I morse vart jag till och med glad när klockan ringde, kanske inte glad för att jag var tvungen att kliva upp utan att det ringde!!
Nu är jag redo för en dag på Crazyland. Ja ibland kan man börja undra, jag tror inte att vi är klok på en fläck!!
Sanna
2011-05-31 @ 08:19:42
URL: http://moonzanna.se

Sv: tack för tipsen, ska in i parfymbutiken och lukta runt på dina tips =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

molnochglitter

En vardag med en Skrutt

RSS 2.0