Shoppinglördag

God morgon sunshine!!
Aprils sista dag och Valborgsmässoafton! Laddar ni för någon majbrasa ikväll nu då?
Jag hoppas att det blir någon för oss. Förslaget är middag på stan och brasa i badhusparken. Men vi får se



Först och främst ska jag på stan med Emma, dags för lite shopping!! Kul när man inte har varit på stan och spanat på ett tag.. Men jag ska inte ha för höga förhoppningar
Det blir ofta att nu ska jag shoppa och så hittar jag ingenting vilket är lite tråkigt..

Här blåser det idag och solen är inte alls framme så mycket som den har varit.
Då är frågan vilken jacka tar man? Det är nackdelen nu med våren att det är så svårt att klä sig!!

Så otroligt skönt det var att vakna av sig själv och att ingen klocka ringde.. Underbart!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

molnochglitter

En vardag med en Skrutt

RSS 2.0